System Requirements:
- OS: Windows XP Windows Vista Windows 7
- Processor: Intel (any dual core) or AMD (any dual core)
- RAM: 1GB
- Video Card: NVIDIA GeForce 6800 or ATI Radeon X1800
- Hard Drive Space: 2GB
- DirectX Version: DirectX 9.0c

توسط استودیوی بازی سازی Zombie studios که یک بازی فراموش نشدنی به نام saw را ساخته است.این بار با بازی اکشن آنلاین BTD خدمت گیمر های عزیز شبکه ای آمده است.



BTD روند داستانی مشخصی ندارد و گیمر بعد از چند ساعت بازی،دیگر داستان کوچک بازی را فراموش کرده و فقط به فکر قتل و غارت می باشد.بازی در خیابان های کشور روسیه آغاز می شود،گیمران به دو گروه ضربت و افسران آمریکایی تقسیم می شوند.

گیمر می تواند با کسب ستاره،مردم عادی شهر را به زامبی تبدیل کند و از آن ها بر ضد گروه دیگر استفاده کند.برای یک بازی تمام آنلاین،هیچ وقت داستان درستی نوشته نشده است و BTD هم داستان درستی به جز کشتن و قتل،غارت ندارد!


گرافیک BTD می تواند از بهترین های بازی Arcade باشد.طراحی کاراکتر ها بسیار حرفه ای بوده و گیمر می تواند به راحتی کاراکتر مورد نظر خود را طراحی کند و به سمت میدان های جنگ روسیه بفرستد.نورپردازی بازی خوب بوده است،چون آسمان BTD در بیشتر مواقعی حالت شب را برخود دارد،پس طراحان به خوبی متوجه شده اند که محیط بازی باید روشن باشد تا گیمر در شب با مشکلاتی مواجه نشود.ولی بازم گیمر در شب با مشکلات کوچکی مواجه میشود که آن هم به دست عینک های مادون قرمز حل شده است.

اسلحه های بازی پیشرفته هستند و گیمر می تواند در بازی اسلحه های گوناگونی را در اختیار داشته باشد،طراحان بخش گرافیک،آتش شلیک را ماننده،پرتاب مواد مذاب به سمت بیرون طراحی کرده اند.وقتی که با اسلحه شلیک می کنید،گلوله های اسلحه 2 تا 2تا یا چندتایی به بیرون می پرند.به طوری که هیچ وقت تعداد گلوله های مصرفی را نخواهید فهمید.


وقتی ساختمان یا دستگاهی را ویران می کنید،انفجار بزرگی رخ میدهد که گیمرانی که تا شعاع 10 کیلومتری شی منهدم شده قرار گرفته اند،به طور نیمه واضح شعله ها و موج اولیه انفجار را رویت می کنند.در کل btd قدرت تخریب پذریری بالایی دارد.


همه ی بازی های آنلاین اول شخص-اکشن نقطه ی قوتشان، گیم پلی بازی است.در بازی دوگروه وجود دارد،که هر دو گروه هم،جزو نیروی های امریکایی هستند که بنا به مسوالی با هم دیگر اختلافات بسیار شدیدی پیدا کرده اند و برای کشتن یک دیگر لحظه شماری میکنند.بازی در 12 نقشه و به صورت co-up دو گروه 4 نفره play میشود.



یکی از عنوان های زیبا که گیمر در بازی با آن روبه رو میشود،sci-fi shooter میباشد.سیستم پیشرفت بازی 70 مرحله خواهد بود که گیمر با کشتن نیروهای دشمن،امتیاز و تجربه کسب می کند و می تواند،با استفاده از تجربه و امتیازهای خود،اسلحه و تجهیزات گوناگونی تهیه کند.

با واژه ی hrv اشنایی دارید؟hrv یکی از قابلیت های btd می باشد که به گیمر اجازه میدهد که از پشت دیوار،بازیکن های دیگر را شناسایی کند.

Black-ops بازی،برای وقت طلف کردن بیشتر تهیه شده است.در این قسمت باید ساعت ها،فقط نیروهای دشمن را بکشید!که کاری بیخود میباشد!



موسیقی بازی،برای گیمران هیجان به خصوصی در پی دارد،و وقتی که دو گیمر دشمن مقابل همدیگر قرار میگیرند موسیقی بازی عوض شده،و ریتم تندی را خواهد نواخت،که گیمران را مجبور میکند،کلیک چپ موس را برای 5 دقیقه فشار دهند تا حدی که کاراکتر مرده با تیر،آب کشیده شده باشد.آنگاه موسیقی بازی به روال عادی بر میگردد!و گیمر بی خیال جسد مرده می شود!

افکت های انفجار ،وحشت ناک می باشند و به طوری که اگر عینک های 3d را داشته باشیم،برای 1 لحظه از روی صندلی کامپیوتر به پایین می افتیم!

در کل Blacklight:Tango Down را با کمی نادیده گیری،می توان عنوان برتر arcade نامید.